chaliced ستون فقرات فیزیوتراپی ستون فقرات

chaliced: ستون فقرات فیزیوتراپی ستون فقرات انحراف ستون فقرات کوله پشتی دانش آموزان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی در حوزه مدیران پرونده‌های اقتصادی جداگانه تشکیل شده است است/ موارد پولشویی کم گزارش می‌شود ، دادستان تهران

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در پرونده‌های اخیر اقتصادی در حوزه مدیران هم پرونده‌های جداگانه تشکیل شده است است،‌ گفت: همواره در رابطه با تعقی

در حوزه مدیران پرونده‌های اقتصادی جداگانه تشکیل شده است است/ موارد پولشویی کم گزارش می‌شود ، دادستان تهران

دادستان تهران: در حوزه مدیران پرونده های اقتصادی جداگانه تشکیل شده است است/ موارد پولشویی کم گزارش می شود

عبارات مهم : ایران

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در پرونده های اخیر اقتصادی در حوزه مدیران هم پرونده های جداگانه تشکیل شده است هست، گفت: همواره در رابطه با تعقیب قضایی مسئولان بانک مرکزی مشکلاتی وجود داشته است و علت آن به تصمیمات دولت ها در مورد سیاست های اقتصادی و پولی کشور برمی گردد

به گزارش ایسنا، نشست بررسی جرائم مالیاتی روز شنبه 26 آبان ماه با حضور تقوی نژاد رییس شرکت امور مالیاتی، تعدادی از معاونین دادستان و بازپرسان شعب خاص و بعضی مدیران شرکت امور مالیاتی به ریاست جعفری دولت آبادی برگزار شد.

در حوزه مدیران پرونده‌های اقتصادی جداگانه تشکیل شده است است/ موارد پولشویی کم گزارش می‌شود ، دادستان تهران

جعفری دولت آبادی نشانه از برگزاری این نشست را همکاری شرکت امور مالیاتی و دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در مبارزه با فساد اعلام و تاکید کرد: بعد از تشکیل پرونده های اخلال در نظام اقتصادی، مشخص شد اکثر متهمانی که فعالیت های تجاری انجام می دهند، مالیات نمی پردازند.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران به روشنگری در رابطه با اجرای حکم وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی دو محکوم اقتصادی که به جرم افساد فی الارض از طریق تشکیل شبکه فساد، اخلال در نظام ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیرقانونی، غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز، حکم اعدام و ضبط اموال ناشی از جرم جهت آنها صادر شده است بود، پرداخت و با اشاره به تصویر العمل هایی متفاوت در این زمینه اظهار داشت: این که معاندین نظام با احکام صادره مخالفت کنند، موضوعی دور از انتظار نیست؛ ولی عده ای در داخل کشور مواضع متفاوتی در قبال آن گرفته و بیشترین ایرادی که وارد کردند این بود که آیا با عوامل مهم و زمینه ساز این فساد برخورد نمی شود.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در پرونده‌های اخیر اقتصادی در حوزه مدیران هم پرونده‌های جداگانه تشکیل شده است است،‌ گفت: همواره در رابطه با تعقی

جعفری دولت آبادی با رد این ادعا که در این پرونده به اتهامات افراد مهم پیگیری نشده است ، گفت: وحید مظلومین و همدستش از متهمان مهم و از عوامل مهم اخلال در بازار ارز بودند. نقش قضات دادسرا و شعب خاص در پرونده شبکه مظلومین که با دقت و قاطعیت و به صورت فوق العاده پیگیری کرده اند، نشان داد که عزم قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی است.

وی از کارها پلیس در رابطه با دستگیری اعضای باند وحید مظلومین و انجام تحقیقات در پرونده های اقتصادی قدردانی کرد.

جعفری دولت آبادی با اشاره به فلسفه تشکیل شعب خاص بیان داشت: شعب خاص در تیرماه امسال ، با نشانه اعمال سرعت، دقت و قاطعیت در پیگیری در پرونده های فساد تشکیل شد و اعلام گردید که این بار هشدارها جدی است و برخوردها سریع و دقیق و قاطع خواهد بود و منظور از قاطعیت نیز اجرای احکام صادره است.

در حوزه مدیران پرونده‌های اقتصادی جداگانه تشکیل شده است است/ موارد پولشویی کم گزارش می‌شود ، دادستان تهران

وی با اشاره به از بین بردن مواعد پیگیری در استجازه ای که از مقام معظم رهبری اخذ شد، گفت: هنگامی که مواعد پیگیری کم کردن یافت یا از بین بردن شد، سرعت پیگیری و قاطعیت احکام صادره نسبت به گذشته زیاد شد. بنابراین احکام صادره در غیر از احکام اعدام، قطعی و قابل اجرا است و در حال حاضر نیز احکام صادره در خصوص 48 نفر از محکومان مرتبط با پرونده های ارزی و گران فروشی کلان تلفن های همراه در حال اجرا است.

انتقاد از مقاومت دولت ها در برابر تعقیب مسؤولان بانک مرکزی

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به این که در پرونده های اخیر اقتصادی در حوزه مدیران هم پرونده های جداگانه تشکیل شده است هست، به مقاومت دولت ها در تعقیب قضایی مسؤولان بانک مرکزی اشاره کرد و توضیح داد: همواره در رابطه با تعقیب قضایی مسؤولان بانک مرکزی مشکلاتی وجود داشته هست؛ و علت آن به تصمیمات دولت ها در مورد سیاست های اقتصادی و پولی کشور برمی گردد؛ همان طور که در جریان پرسشها ارزی سال 91 هم پرونده ای جهت بعضی مسؤولین وقت بانک مرکزی تشکیل شد و بعضی مسؤولین وقت بانک مرکزی احضار شدند و افرادی مثل برادران روزچنگ شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند که بعد از پیگیری و صدور حکم، در حال حاضر دوران محکومیت خود را سپری می کنند.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در پرونده‌های اخیر اقتصادی در حوزه مدیران هم پرونده‌های جداگانه تشکیل شده است است،‌ گفت: همواره در رابطه با تعقی

وی با بیان این که در امسال دستگاه قضایی جلوتر رفته و مدیرانی از بانک مرکزی را تحت پیگرد قضایی قرار داده هست، یادآور شد: در سال 91، چهل فقره پرونده ارزی تشکیل شد ولی متهمان پرونده های ارزی آن سال در محاکم تبرئه شدند؛ چراکه فضای مطالبه گری امروز وجود نداشت ولی این بار موج مطالبه و مبارزه با فساد زیاد کردن یافته و همکاری و هماهنگی دستگاه ها زیاد شده است و قوه قضاییه نیز بر اساس استجازه اخذ شده است از مقام معظم رهبری کارها زیادی انجام داده است.

جعفری دولت آبادی با تاکید بر امتیازات و نوآوری های قانون مالیات های مستقیم مصوب 1394 دو توصیه را مورد توجه قرار داد و با اشاره به نقش بعضی مواد این قانون در جلوگیری از فرار مالیاتی گفت: بر اساس این قانون تمدید کارت بازرگانی یا اعطای تسهیلات به وسیله بانک ها منوط به تسویه بدهی مالیاتی است ولی امروز این اقدام انجام نمی شود.

در حوزه مدیران پرونده‌های اقتصادی جداگانه تشکیل شده است است/ موارد پولشویی کم گزارش می‌شود ، دادستان تهران

وی با انتقاد از این عنوان گفت: بانک ها جهت اعطای وام های کلان، خود را مکلف به استعلام از شرکت امور مالیاتی نمی دانند، در حالی که طبق ماده 186 قانون جهت اعطای تسهیلات یا تمدید کارت بازرگانی یا پروانه کسب یا کار اشخاص حقیقی و حقوقی باید استعلام مالیاتی صورت گیرد و یکی از دلایلی که دارندگان کارت بازرگانی و گیرندگان وام های کلان با خاطری آسوده به کارها خود ادامه می دهند، این است که از شرکت مالیاتی استعلام صورت نمی گیرد.

وی در بیان توصیه دوم اعلام کرد: مطابق تبصره ی سوم ماده ی 187 قانون مذکور، از آنجایی که بخش عمده ای از جابجایی اموال منقول و غیر منقول و حقوق مالی اشخاص حقوقی و حقیقی از طریق اسناد وکالتی صورت می گیرد، دفاتر اسناد رسمی مکلف هستند یک نسخه از وکالت های بلاعزل را جهت شرکت امور مالیاتی ارسال نمایند.

فرار مالیاتی در قالب تشکیل شرکت های صوری انجام می گیرد

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به این که فرار مالیاتی در قالب تشکیل شرکت های صوری، جعلی و استفاده از کارت های بازرگانی شکل می گیرد، اظهار داشت: متهمان پرونده های اقتصادی با استفاده از این بستر ورود می کنند و در ادامه افراد ضعیفی دستگیر می شوند که مصداق بارز آن در پرونده سوء استفاده از کارت های ملی اشخاص در جرایم ارزی اخیر بود. در این پرونده کارت های ملی افراد ضعیف در اختیار صرافان و دلالان قرار داده شد و وجوه به نام دارندگان کارت های ملی و حساب های بانکی جابجا می شد ولی برندگان واقعی، دلالان و صرافانی بودند که هویت خود را پنهان کردند و با بررسی عنوان مشخص شد حداکثر تا 500 هزار تومان به صاحبان این کارت ها داده شده است است.

سازمان امور مالیاتی در خصوص فرار مالیاتی مطالبه گری نماید

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطر نشان کرد: شرکت امور مالیاتی باید در خصوص فرار مالیاتی از طریق ایجاد شرکت های صوری و سوء استفاده از کارت های بازرگانی، نقش مطالبه گری داشته باشد و اگر گزارش تخلفی دریافت کرد، به دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران منعکس نماید.

جعفری دولت آبادی با اشاره به این که جهت مبارزه با فرار مالیاتی نیازمند همکاری وسیع دستگاه ها به خاص بانک ها هستیم، گفت: اگر از فرار مالیاتی جلوگیری نشود نتیجه این خواهد شد که فقط افراد ضعیف ملزم به پرداخت مالیات می شوند و رانت خواران، گردن کلفت ها و مفسدان اقتصادی که درآمدهای نامشروع دارند، مالیات پرداخت نخواهند کرد.

وی با اعلام آمادگی نسبت به همکاری با شرکت امور مالیاتی، خاطرنشان کرد: اگر مردم احساس کنند شرکت امور مالیاتی به سراغ مفسدان اقتصادی می رود همکاری بیشتری خواهند کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت مردمی در مبارزه با فرار مالیاتی

استفاده از ظرفیت های مردمی توصیه دیگری بود که مورد توجه دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار داده شد و تاکید شد: اگر هم استفاده شده، محسوس نمی باشد.

جعفری دولت آبادی در رابطه با مبارزه با پولشویی، از این جرم به عنوان مادر جرایم یاد کرد و افزود: این که مرکز مبارزه با پولشویی در وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف شده است موارد را گزارش کند، به معنای آن نیست که شرکت ها و دستگاه های دیگر مکلف نیستند به دادستانی گزارش دهند.

وی با تاکید بر این که دادستانی به گزارش هایی که در این زمینه واصل شود پیگیری می کند، خطاب به افراد، مقامات و مسؤولین کشور اعلام کرد که اگر اطلاعاتی از موارد پولشویی دارند عنوان را به همراه مستندات به دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام نمایند.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: هیچ مانعی جهت پیگیری به پولشویی در کشور وجود ندارد، ولی موارد پولشویی کم گزارش می شود و یا مواردی اعلام می شود که فاقد ادله و مستندات هست. دادستانی از افراد و مقاماتی که مدعی پولشویی کلان در کشور می باشند می خواهد موارد را به همراه مستندات به دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کنند تا بررسی و اقدام شود.

پیشگیری از جرایم مالیاتی در اولویت قرار گیرد

جعفری دولت آبادی با اشاره به لزوم پیشگیری از جرایم مالیاتی، تاکید کرد: شرکت امور مالیاتی از تشکیل شرکت های صوری که شمار آن حسب اعلام مدیر شرکت مالیاتی تا چهار هزار شرکت می رسد جلوگیری کند و سپس از موانع اخذ مالیات سخن بگوید. پیشگیری از جرایم مالیاتی و کارها پیشگیرانه باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: حال که مبارزه با فساد سرعت گرفته هست، انتظار می رود شرکت امور مالیاتی ظرف ۴۸ ساعت استعلامات به عمل آمده از سوی مقام قضایی را پاسخ دهد.

یکی از الزامات مبارزه با فساد، ارتباط سامانه ای دستگاه های اجرایی است

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از متصل نبودن سامانه های ارتباطی دستگاه های اجرایی به یکدیگر گلایه کرد و گفت: ارتباط دستگاه ها در سامانه ها، یکی از الزامات مبارزه با فساد هست. یکی از عللی که مبارزه با فساد معطل می شود، این است که سامانه ها به نقش خود عمل نمی کنند. البته این مسئله فقط در سامانه شرکت مالیاتی نیست و در سامانه های وزارت صنعت، همتا و در بحث دارو نیز این پرسشها را شاهد هستیم.

وی از بانک ها، شرکت های تجاری و موسسات مالی خواست با دستگاه مالیاتی کشور همکاری کنند تا مبارزه با فساد محقق شود.

جعفری دولت آبادی گفت: در عنوان مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی قوانین و مقررات خوبی تصویب شده، ولی عمل به آن ها مهم است و در حال حاضر به بعضی از موارد قانونی عمل نمی شود.

برنامه دادسرای پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت راه اندازی دادسرای مالیاتی

وی با اشاره به همکاری مناسب دادسرای پایتخت کشور عزیزمان ایران با شرکت امور مالیاتی، افزود: در حوزه قضایی پایتخت کشور عزیزمان ایران ایجاد دادسرای مالیاتی در دستور کار قرار گرفته و قطعا با تشکیل این دادسرا، پرونده ها با سرعت بیشتری پیگیری می شود و جهت راه اندازی این دادسرا نیازمند همکاری هرچه زیاد شرکت امور مالیاتی هستیم.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران یکی از الزامات مهم جهت مبارزه با فرار مالیاتی را همکاری در بخش ارائه اطلاعات دانست و افزود: در بخش ارز، سکه، ماشین و پرونده های کلان اقتصادی به اطلاعات و مستندات نیاز داریم که به طور مثال فلان وارد کننده خودروهای خارجی چقدر مالیات داده هست.

جعفری دولت​ آبادی افزود: اخذ مالیات باید به گونه ای باشد که ضعفا احساس نکنند مالیات می دهند، ولی اغنیا مالیات نمی دهند و باید این معادله به این نحو عوض کردن یابد که با اعمال قانون، حمایت دادستانی و همکاری دستگاه ها، از اغنیاء هم مالیات گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: این نگرش تاریخی که مالیات از اغنیا گرفته نمی شود و صرفاً از اقشار ضعیف اخذ می شود باید عوض کردن کند و اگر مردم مطمئن باشند که جهت توسعه شهر ها، ایجاد امکانات رفاهی و دسترسی مردم به خدمات بهتر مالیات می دهند، همکاری بیشتری خواهند کرد.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز امیدواری کرد که دستگاه های اجرایی، بانک ها، شرکت های تجاری و مراکز بزرگ تولیدی با همکاری شرکت مالیاتی و با رعایت محرمانگی اطلاعات، موارد پولشویی و فرار مالیاتی را اعلام کنند تا دادستانی بدون دخالت در وظایف ذاتی دستگاه های دیگر به این مباحث پیگیری کند.

واژه های کلیدی: ایران | همکاری | پرونده | اقتصادی | فرار مالیاتی | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه